» Fijne motoriek 2



Vervolg op "Fijne motoriek 1"

Deze poppetjes kun je laten dansen door onderaan de veer met kracht naar boven te duwen.




Wederom een spelletje met een doolhof. Laat het balletje de weg volgen en breng hem aan het einde van de weg.



Met allerlei soorten verschillende ballen kun je de grip in de hand vergroten en oefenen.



Bij de balansboom moet je voorzichtig steeds meer pionnen op de boom zetten, maar let op de boom beweegt. Om het moeilijker te maken kun je 1 hand op je rug houden en maar met een hand werken. Probeer de pionnetjes tussen je duim en je wijsvinger te klemmen.



Met het tollenbord, moet je proberen de tollen die over de weg glijden op je bord, op de goede weg door het doolhof te leiden. gebruik vooral je polsen en niet je lijf.



Bij het balansspel, gooi je een kleur met de dobbelsteen. De kleur die je gooit is gelinkt aan een blokje, die je op de balans moet zetten. Hoeveel krijg je erop voor hij omvalt?



Tastmemory. In de tas zitten van elk houten figuur 2 stuks. Probeer zonder te kijken 2 dezelfde figuren uit de tas te halen, door goed te voelen.



De blokkentoren. Kun jij er blokken tussenuit halen zonder heel de toren om te laten vallen? Heel voorzichtig, concentratie is een vereiste.



Een andere vorm van het vlooienspel. Nu met kikkers die je in een netje moet vangen.



Aan de schildpad zit een magneet, met het stokje kun je hem door de zee laten zwemmen, maar kijk uit voor de gaten, anders ben je hem kwijt.



Met de ringen met klittenband, kun je de ballen vangen.





[ terug... ]Omhoog


Maak vrienden

luister radio

shoutbox

Money Miljonair

Clix


Copyright 2002-2018